05.06

har nyss kollat på en film å  käkat chips, kanske dags för att sova snart då, för  idag  kommer de massa folk  som ska fira mej! :), fyllde ju  16 förra veckan, de fira jag ju  med alla kompisar,  men idag blir de med släkten . men de blir  bra de . hahaha pengar! :) , eve goes happy!!, haha nejdå, men jag  ska försöka  vara så  social jag  bara kan imorron med alla som kommer, jag  kommer nog  vara ganska trött, men de går över, men  nu  sitter jag  och   funderar på om jag  ska  he igång nån  film, kanske jag  somnar då , man  vet aldrig!
men jag  säger iaf godnatt nu :P. men  först  ska jag  gå ner och  kolla om valparna vill gå ut innan  de blir natt för dom  oxå, de låter ganska livat där nere just  nu.

BTW, jag har iaf  haft en rätt så  kul  att :P  slutade dock  med att jag  satt i  soffan å  kolla på  nån svensk  film som jag inte komer ihåg vad den  hette men  ska kolla upp de senare...

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0