godmorgon för 2 timmar sen.

blev inte  mkt till att sova. men fick iaf sova 4 timmar kanske mer. men iaf så har jag  vare och  handlatfika med pappa :P och jag fick tuggummin som jag  bara älskar, visst  dom påminner om en person så de gör de inte lättare att släppa taget om han. men den dan kommer. har nyss duschat så ska snart fixa håret och  sen blire att gå ner . för de är ju  folk  här redan, morfar, petra m familj och  två bebisar :D Cherry å Boris, dom två sötaste i  detta  hus :)
men har iaf fått lite pengar och  en ljusgrejj, fick den igår så jag  elda ljus på  rummet,  vilket resulterade en underbar doft i  mitt rum  med doften av körsbärsträgård :)

Men nu   ska jag  gå och  fika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0