Lite bloggande i helgen ..

Japjap, kan  erkänna, har bloggat skit lite i  helgen, men har haft en underbar helg  som bestod av att träffa nya kompisar och  fira mej  med kompisarna på  ett underbart sätt :D, lite tårar  har  de kommit, men  alla  underbara kompisar  har stöttat mej  ! Helgen lite  kort!
Fredag: Dagen började med skola och  sen blev de stan, de slutade  med en fest, massa tårar kom  men  dom försvann fort,  och jag  träffade flera nya kompisar :D Vatten krig på  max toan   just  när klockan hade slagit över  12  , så  födelsedagen började  gryymt roligt:D
Lördag: Vaknade 6 på morgonen, och  de  va ju  min födelsedag ,  gryymt  kul, gick  till  Hörnett och  va med  några klasskompisar och  hade allmänt kul :D, sen  for jag och  Amanda till  stan och  träffade fler folk och  vi  for till  Gullänget på  en  fest , Sandra och jag  gick  en  promenad med handklovar med rosaludd :D Wiiee. For hem  med amanda runt  12, Sandra och  Nicole skulle sova  hos  mej, men de blev inte så.
Söndag: Jag och  Amanda klev upp vid 11 ,  vi  gjorde pannkakor och  sen gick  vi  till stan ,  när vi  va i  stan träffade vi  Sacky, och  sen  träffade vi även  Sandra och  Nicole :D Och  sen  for jag  hem,  Men  helgen  har  varit  sjukt  kul :D, vill  gjärna göra om de :)


Bilden är  fotad idag :D (pappas fototips)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0