Hemma efter en kväll..

Nu är jag  hemma efter en kväll i  en  CHEVA VAN!!! riktig cheva buss kan jag ju  lova!
Blev en  hel del  bilder oxå!

Caprice (L)(L)(L)(L) Kärlek  till  högsta  grad!
Saknar våran så  de  bara dånar om  det!


Bonneville! En  pärla för ögonen, väntar på  att våran  ska
bli  färdig så  blir de att  cruisa runt med den! Ohh love it!


Har inte  hunnit  fattat vilken bil detta är ännu, men  de
va iaf en bil  som  en vi  åkte med ville ha!
Det är iaf nån modell  av  Cadilack (stavas?)


En till ,  vet dock inte vad de är. men de ser ut som  en
Cadilack (stavning?)


Och  till  sist  en  Bonneville! (L)




Nu  ska jag  gå  upp  och kolla på  film , och  kanske dom bruna slår igen. Man vet aldrig
Så  vi  höres!





Kommentarer
Postat av: t a k a i ♥

svar:

fast har man t.ex. pastellrosa shorts till ljusgult kan det faktiskt vara riktigt snyggt :D tycker jag i alla fall! :D

2010-07-11 @ 13:37:41
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: t a k a i ♥

svar:

och tack så jääättemycket sötnos! :D <3

jag blir så himla glad.

fortsätt gärna kika in! :>

2010-07-11 @ 13:38:08
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0