Hiss och Diss!

Diss!

Euuuwwww, Jag   tänker  dissa Kissie, jag  tål  bara inte hennes blogg, och  inte hennes låt  heller, hon tror  hon är  störst,  bäst och  vackrast... Hon är  fejk redigerar större bröst, smalare kropp. ne jag  stör mig på  det!
vill inte ens ha en bild på  henne på  min blogg så  de  blir paint skills!



Hiss!


Jag  hissar Nikon systemkamera, det bästa märken på  en systemkamera! Den är  väldigt lätt att komma igång med.Inställningarna är mycket lätta  att ha och  göra med! Bildkvaliten  blir   bättre än med en vanlig Nikon Digitalkamera med 6 megapixlar. Men  det är  inte megapixlarna som  gör kameran till att den bra! Men  det gör  mycket!
Jag är  nöjd med min Nikon d40 men  det är  daxt att börja med en mer avancerad kamera än nybörjarkameran!


bild  från google!


Att  hissa och dissa  kommer inte hända så  ofta, för de känns  lite wannabe , och  de vill  jag  verkligen inte! Men jag  tyckte att de var värt att  testa!
'
Men  nu  ska jag  gå och  kolla på  film!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0