längesen!

Nu  var de ett bra tag  sedan jag  bloggade, har inte varit  vid datorn , hamnfesten alla dagar!, och  nu  snart ska vi  flytta hoppas jag. på onsdag blire att fara  och  kolla på  ett hus i  köpmanholmen. Låter nästan lite skönt att flytta en bit igtån stan men ändå inte, idag har jag   varit till mat companiet, och  kollat om  dom  behöve hjälp. För jag är verkligen  i  behov utan pengar just nu, Ny kamera står på  listan, och  sen mobil, för jag  vet om jag  klarar matten får jag  en dator,  så jag  fick  ett nummer till en pizzeria i  bjästa , som jag  ska ringa imorron  efter att jag  har kollat upp bussarna så jag  kan  ta  mej  till och  från.

Iaf så  har hamnfesten varit super kul! :D Slösade styft 400- 500 kr på  karuseller , vilket jag  ångrar  smått men de är ju såå  kul!
Torsdag  var jag där med madde,
Fredag  var jag  där  med Amanda och  sov hos Tomas
Lördag  for jag  dit med familjen på  dagen och  fick åka karusell  med Hedvig och  sen Extreme fly , och  sen  drog jag  dit p å kvällen oxå och  va med Kusinvitamin :P och träffade min moder där som  skulle in i  öltältet  men de va sån  kö  där så  dom  gick till  lex.  men då  hade alla  jag var med dragit, så de  blev att  gå med dom:P  stå  utanför lex och  vänta på  dom.

Min helg har  varit  bra ;D


jag och  den  underbara i  orginal hårfärger!

Kommentarer
Postat av: Amanda

'VI ÄR SNYGGAST I VÄRLDEN! LÅT OSS TA KORT PÅ OSS NÄR VI HAR SMINK OCH AMANDA HAR SKITFULT HÅR! OMGOMGOMG (L)(L)(L)'

hahahaha jag älskar dej och saknar förra sommaren (a) <33

2010-07-07 @ 14:18:50
Postat av: Amanda

mitt hår var ju kort då också o.o

2010-07-07 @ 14:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0