svårt att fatta ! men det är sant

Jag är så  jävla  glad för att jag  har mina underbara vänner! Med er  kan jag  verkligen  känna hur underbart de är att leva! Ni är  bäst och jag  släpper  er aldrig,  för ni  gör mej  hel! jag  behöver ingen  kärlek  eller ett förhållande för att kunna leva ett liv, men jag älskar att ha  ett förhållande med  nån  man verkligen älskar!


Men den  rätta kommer inte alltid först , man  måste byta  och  känna sig för!Det är nog  de  enklaste, för kärlek är inte  en lätt lek  som  alla  tror  utan de är  svårt och ingen  lek!
Jag har blivit van  att  leva utan  kärlek, och lärt mej  sluta älska och  sakna nån!
Jag har gått ett steg frammåt i mitt liv!
Och snart flyttar jag! vem vet jag kanske  blir  lycklig där, men det är  det ingen  som  vet!
Men jag  älskar mitt liv just nu! Det tog  mig  ett halv år  för att fatta att de finns fler en bara en kille!

Kommentarer
Postat av: ellaaa

awww, gumman (L) jag sa att du skulle klara de, kom ihåg att vi alltid finns för dig, vi älskar dig.

2010-07-21 @ 00:55:35
URL: http://ellaamobeerg.blogg.se/
Postat av: Din köttfärssås (ted)

jag hoppas du har hittat eller kommer hitta nån kille som förtjänar dig och inte ett rövhål!

För du förtjänar verkligen en otroligt fin kille som inte behandlar dig illa. FÖr skulle nån våga göra det igen mot dig kommer ajg snacka med den personen personligen ;) :P <33

2010-07-21 @ 03:04:28
Postat av: Lisa

gumman finns jue! hoppas jag räknas som en av dom.. fan måste ses typ inte setts sen skolan :/

saaknar dig bruden <3<3

2010-07-21 @ 20:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0