Test!

Testet startar: 23:09
Jag heter: eveliiina andersson  (:
Min ålder är: 16 år


JAG ÄR
Nöjd med min kropp?: finns  de  ens något att  vara nöjd med ?
Nöjd med mitt utseende?: sådär, kunde  ha  vart bättre
En typ som gillar att bråka?: Nejjeee!!!
Längre än 1.75cm?: Nö
En person som älskar att retas?: ibland :P haha
Alltid glad?: för det mesta
En kille?: nej
En tjej?: yes
Superkär?: kanske
Status?: singel
Positiv när det händer tråkiga saker?: bero på  vad  de är!
Neger?: jag är vit

JAG BRUKAR
Se på tv?: ibland när jag  har extremt tråkigt
Vara med mina vänner?: Alltid, dom är  mitt allt!
Låtsas att jag är stålmannen och kan flyga?: Vill kunna  flyga ju!
Vara naken?: höhöh, kaanske :P hahaha
Be till gud?: nej?:o
Sova?: jaafan :D
Spionera om dina föräldrar har samlag?: HAH, nej förfan!
Sjunga i duschen?: Ha slutat  med de! *STOLT*
Skutta runt på stan som lilleskutt?: alltid! :D
Prata med dig själv framför spegeln?: nejjuu :p
Stöta på andra fast du redan har en flickvän?: har ingen  flickvän.
Gå till stan för att stila?: ofc ;)
Åka buss?: väldigt ofta!
Knulla folk i röven?: HAHA,nej

JAG HAR
Hamnat i bråk?: ja
Blivit slagen?:  har hänt
Fått komplimanger av en okänd?: ja många gånger
Skrikit åt en okänd person?: tro inte de
Klarat ett prov?: jajamen!
Sårat någon?: Mjoo :/
Ramlat ner för en trappa?: inte bara en trappa,  många olika gånger
Slagit någon tillbaka?: ja
Hamnat på sjukhus pga slagsmål?: nej
Haft samlag med en som är 10 år äldre?: nejnej
Slagit en vän?:mh
Druckit te?: jaa
Kallat din vän för sexbomb?: jarå
Stått på ett tak?: ja
Klagat på dig själv?: ja
Sagt fula ord till dina föräldrar?: ja

Rymt hemifrån?: typ

Fuskat på prov?: ja
Tagit droger?: nej
Rökt?: ja
Gillat en av samma kön?: nej
Tagit på dig jätte lite kläder fast du visste att det var kallt?:hänt många gånger, hur ska jag veta  vad  de är  för väder? ;o

JAG ANVÄNDER ORDEN
Hora [x]
Pumpa mutta [ ]
Lol [ ]
Omg [x]
Hallå [x]
Tönt [x]
Idiot [x]
Bög [x]
Gay [x]
Wtf [x]
Kaninsex [ ]
Sexigt [x]
Fitta [x]
Sköjj [ ]
Kuk [x]
Snopp [ ]
Balle [x]
Ffs [x]
Btw [x]
Brb [x]
Fuck you [x]
Gölligt [x]
Nice [x]
Exstat [ ]
Kåt [x]
Schnopp [ ]
Peddo  [ ]
Kuksugare [x]
Maybe [x]
Baby [x]
Babe [x]
Sistaah [ ]
Broder [ ]

JAG HAR ÅKT
Buss?: ja
Taxi?:ja
Bil?: ja
Flygplan?: nej 
Moppe?: ja
Häst?: ja
Dubbeldäckare (buss)?: ja
Helikopter?: nej
Ambulans?: nej
En röd Bmw?: nej
En gul Volvo?: nej
En vit Saab?: nej

TESTET
Var skitkul?: funkade väl
Var spännande?: inte alls
Roligt?: as kul *IRONI*
Säg ett valfritt ord: de ork jag int.
Vad ville du få ut av ordet?: att jag inte orka? ;s
Tror du dina vänner får nytta av det valfria ordet?: absolut

Vad ska du göra nu?: fortsätta dega vid datorn tills jag  går upp och kollar på  film
Vad är det för dag idag?: söndag.
Vem sa senast till dig att han/hon älskar dig?: kom inte ihåg
Sista frågan, vad är klockan nu?: 23:19


Kommentarer
Postat av: ellaaa

jag älskar dig

2010-07-20 @ 01:58:47
URL: http://ellaamobeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0