Måndag!

Shiit  vad tiden går fort, redan måndag. På  fredag åker jag  till Husum å  är där över helgen! :D
Ska bli  skönt att komma hemifrån ett tag! ska vara  hundvakt och  barnvakt!
Ska ta med mej  kameran!

Idag är de varmt som bara den  ute, jag  vaknade av att de var en  "bastu" i  rummet. Inte skönt. Halv 2 blev jag  väckt, och  fick nite sova längre vilket är sur för jag måste ju  vända dygnet tills  helgen. Men så äre när man  ska vara barnvakt! Inte alltid lätt.

En liten  annons!

Vi  har 3  kattflickor som  vill  flytta! Alla är ute på dagarna
och är  sociala.Men  vill  ha  ett nytt hem,dom är lite över 4 månader
så dom är över 12 veckor (engligt skk så  ska  kattungar helst  vara över 12 veckor
innan  dom flyttar från mamman)Så  katterna är redo  för  att flytta. Vi hade tänkt oss 200 kr/st
VI  VILL INTE ATT DET SKA BLI  SOMMARKATTER!!!
Mejla [email protected] så kan jag  skicka  fler bilder.
Kattungarna finns i  örnsköldsvik!
katterna är  vana  med barn och  hundar!
Annons finns också på  blocket
länk :
http://www.blocket.se/vasternorrland/4_st_kattungar_27936586.htm?ca=4&w=1


Kommentarer
Postat av: » iѕaвella szerafia. - ibland är det skönt att få vara galen.

aaw så söt

2010-07-14 @ 16:12:35
URL: http://szerafia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0