dålig på blogga, iknow!

Kom nyss in, har varit ute med hunden. haha  jobbigt, springa  .. hahaha, inte ett dugg trött. sitter och  lyssnar på  musik å  pratar med en trött amanda! x) har flyttat  alla bilder från pappas dator  till  min dator nu, så  han ska programera eller nu  vad de heter , så  den bli  totalt tom , och  sen  ska han skicka in den :P haha, får  väll se hur de blir,  måste  fixa ett ljudkort till  min dator  snart,  håller på  att bli  galen, helgen  har iaf  bestått av att äta, äta och äta  ännu mer, ha även vare i  själevad  nu  idag , och  snart är de fan  sommarlov! (Y) skööönt, och måndag  den  14 juni   blir  de sommarjobb i  själevad! , 3 veckor,  pengar (Y),  skööönt som fan kan jag ju  lova! imorron  blire skola  med lektioner till  lunch och  sen dans med caldon och  sen städa skåp , jadu , jag  ha ingen  nyckel, måste  skaffa en  ny,  klantskalle som jag , festa  med nyckel i  bh,, sen  va den borta :P haha (Y) , eller inte.. iaf så har jag  haft en rätt okej  helt, mkt vila, och nu   inget sova  alls, men  får inte vända dygnet än, måste ju    vänta  3 veckor, iaf så ska jag  hjälpa far min på lördag natt . alla ska ha sommartidningen, så  de blir   att ta  med sig  andra kläder och  sen  fara  ut med några  kompisar och sen fara till öa. skulle vara där vi 1 . mopedbil (H), haha , har  sjukt tråkigt just nu. inget roligt att blogga om, iaf så  hade jag  töjt tillp  8 mm i  örat i  fredags som jag  vart tvungen att ta  ut, pga, infektion,  bli  bara att börja om sen  när de har blive bra igen!


har varit en tuff vecka med mycket tårar, 3 juni , farfar dog för ett år sen, 4 juni , mormor dog för en månad sen  och  6 juni, ja  den dagen  för 6 månader sen.. kan inte säger mer än att jag saknar den  tiden,, och  att jag  saknar mormor och  farfar . världen  är tom  utan er!
Och nu  tror jag  att jag  ska  fortsätta lyssna på  musik å  försöka bli  trött på nått vänster,  får se hur de går,  ska iaf försöka  komma till min egna dator snart.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0