plugg gånger 100

just  nu  blir jag  tvingad till att plugga,, jag  orkar itne fara till stan en sekund, mitt humör börjar sjunka som fan, orkar itne vara glad längre.

jag är  gryymt less på  att vara ensam hela tiden.
jag är skiiiit hes och  saknar amanda, och  börjar tänka på  en sak som  jag  vore skita i .. men  hur  lätt är de när ingen sitter brevid mej och  gör mej  glad?... nee nu  ska jag  fortsätta med engelskan , imorron ska jag  vara på  skolan  kl 09.00 och ha engelska tills 14.00 sen blir det stan, får  typ  bara vara ute till 17.00 -.-''''' jag  längtar verkligen  tills den är slut, så jag  kan  få  känna mej fri!

puss!

btw, jag  håller ju på  dö.  msn  funkar inte :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0