skriva av mig.

Blev på cp depp humör, vet inte varför..

Varför hata när man kan älska? Varför älska när de slutar med hat.
dessa jävla frågor.
varför är jag  rädd för att bli sårad. varför går det ut så mycke över kärleken , jag vågar inte hitta nån ny som jag  verkligen vill vara tsm med. För det slutar ändå med att jag ligger där och är sårad i slutet.
Finns massor jag funderar över, men inga svar kommer..

Jag älskar att du finns i mina tankar.
Jag hatar att jag  saknar dig.
Jag vågar inte säga att jag  älskar dig så jävla mycke.
För jag är  rädd!
Jag kan inte besegra rädslan,är det något jag komemr måsta leva med?
Jag klarar inte av att vara ensam.Men jag måste..
Du var mitt livs kärlek. Trodde jag.
Jag har alltid fel.Och jag hatar det!
Men det finns inget att göra åt saken heller.

Ibland önskar jag  att det verkligen fanns nån som jag  kunde gråta ut  hos, men det gör det inte.
Jag vågar inte visa att jag mår dåligt. men ibland kommer de bara...
"Du är inte värd min kärlek längre!" man  vet aldrig om det är de rätta eller om det är fel. men  det märker jag  med tiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0