tidsfördriv ;)

BLANDAT OM MIG
Namn - Evelina Andersson
Födelsedag - 17 April
Hemstad - döjävlavik!

Ögonfärg - brun
Hårfärg -  brun
Längd - 167 kanske?
Höger/vänsterhänt - Höger
Civilstatus - singel
Ovanor - no idé
Stjärntecken - vädur
Är dina föräldrar skilda - nej
Svagheter - kärlek
Rädslor  - kärlek

Mål för året - vet inte xp
Det första du tänker på när du vaknar? - måste jag  kliva upp nu? :o

När går du och lägger dig - när jag  vill xp
Den upplevelse jag saknar mest - vet inte (y)


FAVORIT
Mat - pannkaka!
Sport - inget!
Djur - hund
Glass - nån god kanske
Godis - blandat
Låt - nån som är bra
Helgdag - lördag
Årstid - sommar
Tandkrämssmak - mint
Radiostation - lyssnar inte på radio
Smör - pallaaa -.-'


HAR DU NÅGONSIN
Rymt hemifrån - jaaajamen!
Skolkat - jag är  en  ängel (a)
Sovit utomhus - aafan!
Gråtit i skolan - många gånger..
Velat bli modell - skulle inte tro de va!
Sett en död människa - jaoo...
Druckit alkohol - hihi nejnej (a)
Använt droger - nej fyfan
Ätit sushi - kommer aldrig göra de!


KAN DU
Gå ner i splitt - nej
Skriva med båda händerna - eeeeh , nej!
Vissla - vem kan inte de? ;)
Blåsa en bubbla - ja
Rulla din tunga i en cirkel - ajemen
Ha dina ögon i kors - neheeee
Nudda tungan med näsan - nej


VEM VAR SENASTE PERSONEN
Du nuddade - sanna :p
Du pratade i telefon med - pappa
Du msnade med - niils
Du kramade - sanna!
Du skällde på - hundjävel


SENAST DU
Skrattade - idag
Grät - veckan
Såg en film - igår kanske
Tuggade tuggummi - venne
Drog ett skämt - komma inte ihåg (y)
Sjöng en sång -  igår


HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN
Druckit alkohol - jajjamen
Använt droger - nejfan
Shoppat - ja
Skejtat - nej
Bakat - nej
Motionerat - ja
Solat - i snön ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0