....

just nu  skriker de hur många frågor som helst i mitt huvve för tisdagen den 19 oktober asså  nu på  tisdag när  jag ska på  tingsrätten här i  stan för att  vara vittne...

kommer han att  vara där?
Vafan händer om  han är där?
kommer jag våga säga sanningen då?
kommer jag  klara av att se honom i  ögonen och säga som de är?
kommer jag  bryta ihop?

de är fler frågor , men jag orkar inte skriva  mer nu.
för de här känns jätte jobbigt.

de finns inga svar på frågorna för jag är sjukt stressad. det kommer vara en jobbig dag. och  imorron  asså den  18 kommer inte heller   vara så  kul.

får se om jag  orkar skriva något efter allt.
Men iaf på  torsdag ska jag  till ungdomsmottagningen och  få  ett recept på  p-piller! Skönt!

vi  höres.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0