fått igång min egna dator..

nu  ha ja fått igång min egna dator, efter en jäävla massa hackning . en massa saker har försvunnit, typ en massa bilder och texter ja har skrivit. men aja. vi  fick inte igång internet så  ja kör på  telenors bredband tills den  29 september då  tar internet slut och  sen får ja  bänka mej  vid min mammas dator igen.
hittade nån äckligt gammal bild , eller måånga bilder ja hade lagt på  hårdisken. Men  de är fortfarande så man  vill gråta när man ser vissa bilder :o
tänkte iaf ladda upp nåra bilder. är ju  jäääätte aktiv här på  bloggen  just nu  känns de som. njaa eller inte.. SKÄRPNING på  de!
är iaf jätte trött och  sjuk så  får se hur många bilder de blir, men ja  såg att bdb saken på min blogg är borta  ska försöka fixa de nån dag!
bilder :





amagad kolla mitt hår >.<

min tjockis kanin :p

haha minnen!  <3

nä nu  håller ja på  att somna, så  godnatt!
livet är hårt när man är sjuk, man somnar sjukt tidigt på kvällarna :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0