ännu mer, nu börjar jag bli jätte tråkig.

Tänk på en kille:


hah, känner han inte ;o
Är han i din ålder? nej
Är han lång? längre än mej
Är han söt ? min sötaste sötnos!<3
Är han oschysst? nejnej, världens snällaste
Är han snäll?
klart han är!
Kan du säga allt till honom? klart jag kan !
Är han lätt att dela skratt med? ajjemen :D
Har han gjort dej ledsen? ne, är bara rädd för att tappa han!
Har han gjort dej glad? varje jävla dag! <3
Kan du prata med honom om du är ledsen? kan alltid prata med honom om det är något
Kan ni dela glädje tillsammans? ja!
Har du varit arg på honom? nejj
Har du skrikit åt honom? i sömnen kanske
Har du kramat honom mer än 10 gånger på en dag? jaa, om inte mer!
Har du tyckt att han vart jobbig? bara lite små dryg , men de är pojkvänner till för ;)
Tycker han att du är snäll? hoppas jag  att han  gör :)
Brukar du tänka på honom? jämt! <3
Tycker du om honom mer än en kompis? ja! Han är ju min älskling! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0