mer fördriv

För att få ett bra år 2011:

ÅRET:
Hur har året nolltio varit för dig? - olika, men slutet var helt jävla underbart!
Bättre än förra året? - klart de va! än hur dåligt jag  har mått men mina vänner är dom bästa <3
Någonting du aldrig kommer glömma av år nolltio? - många saker
Har du flyttat under år nolltio? - jaoo
Har du varit tsm med någon under året? - jaoo
Har du hittat en ny låt som du älskar? - ajjemen :D
Har du kysst en främling? - jag ja!

KÄRLEK.

Hur har din kärlek varit nolltio? - hyffsad
Har du varit kär nolltio? - jajamen
Har du sagt jag älskar dig till någon? - klart jag har!
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - jajamen
Har du haft ett hemligt förhållande? - skulle aldrig ha de!

SORG&HÄMND.

Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? - inte vad jag  vet
Har någon i din släkt avlidit? - jaoo.. :/
Har du slagit någon med knytnäven? - nej, jag är snäll!
Har någon slagit dig? - jaop
Varit i slagsmål? - nej!
Skrikit åt någon? - många gånger

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? - jao.
Isåfall vad? - som om jag säger de här :')
Har du skämt ut dig? - jaaa XD
Har du ljugit för en vän? - jao
Har du varit ute en hel natt? - ja 
Har du blivit tagen av polisen?  - jag ja, en gång
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - många gånger
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - haha klart! :)

SKOLAN&FRITIDEN.

Vilken skola går du på? - parkskolan
Trivs du där? - sådär, har ju dem som jag älskar där!
Vilka är du med mest i skolan? - älskling och amanda
Hatar du någon på din skola? - finns några
Har du gjort något framsteg? - ajjemen
Haft alla rätt på ett prov? - bara nästan :D
Har du hållt på med någon sport på fritiden? - sovit? :)

VÄNSKAP.

Har du träffat nya vänner? - mja :)
Har du förlorat en vän? - ja
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? - jao
Har du gått bakom ryggen på en vän? - har hänt
Har du ljugit för en bästavän? - nejnej!
Vilka har du umgåtts mest med? - Amadaaaa (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0